سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
بالی برای پرواز 3 - بالی برای پرواز
65543 :کل بازدیدها
2 :بازدید امروز
:طراح قالب

بانوی بی پنجره

آرشیو
بالی برای پرواز 3

 

 

..

سلام دوستان.

به پایان آمد این دفتر حکایت همچنان باقی ..

به حول و قوه خداوند امسال  105 شاعر از سراسر کشور تعداد 536 طرح برای جشنواره طرح بالی برای پرواز ارسال کردند و همانطور که شما نیز مشاهده خواهید کرد امسال سطح طرحها بسیار بالاتر از سالهای گذشته است.

آنچه به عهده خوانندگان و شرکت کنندگان محترم می ماند این است که ما را در انتخاب منتخب خوانندگان یاری کنند.

به این ترتیب که ما تمام آثار رسیده را برای انتخاب پنج طرح برتر از دید هر خواننده ارائه می کنیم تا عزیزان آرای خود را به منتخب خود بدهند.

از دوستانی که در این رای گیری شرکت می کنند خواهشمندیم در رای دادن به آثار، مسائل ذیل را رعایت فرمایند.

_ آثار بدون اسم درج شده است و به این ترتیب رای دهندگان فقط به اثر رای می دهند نه به شاعر آن.

_ آثار با زحمت فراوان از هم پراکنده شده اند بنابراین اگر شما طرحی را شناختید فکر نکنید شش طرح بعدی از آن همان شاعر است.

_ در انتخاب طرح برتر سعی کنید اثری را برگزینید که علاوه بر داشتن معانی زیبا، نو و بکر، در چارچوبهای طرح نیز بگنجند و به تعریف طرح نزدیکتر باشد.

_ دوستانی که رای می دهند حتما باید ذیل کامنت خود ایمیل خود را درج کنند.  آثار بدون ایمیل یا دارای ایمیلهای نامعتبر از میان آرا حذف خواهند شد و به آنها ترتیب اثر داده نخواهد شد. در صورت داشتن وبلاگ، نام وبلاگ را نیز ذکر نمایید.

_ دوستانی که با پارسی بلاگ مشکل دارند می توانند آرای خود را در کامنت دونی پرشین بلاگ که به طور موازی با این بلاگ اداره می شود بگذارند.

_ از دوستانی که مایل به نظر دهی برای منتخب خوانندگان می باشند خواهشمند است نظرات خود را در آخرین یادداشت ارائه دهند.

 

 

نکته دیگری که باید به آن اشاره کرد این است که به دلیل محدودیت پذیرش پارسی بلاگ و پرشین بلاگ آثار را به صورت یک فایل برای دانلود کردن در اختیار شما قرار می دهیم.

 

در آخر ضمن تشکر از همه شما که صمیمانه ما را در جهت اداره جشنواره یاری کردید خواهشمندم کاستیها را به بزرگواری خود ببخشایید. یکی از دوستان از عملکرد بنده ابراز نارضایتی کرده بودند بنده متواضعانه عرض می کنم ضمن قبول اشتباهم خواستار گردن گرفتن کوتاهیها بوده ام و لاغیر ..

 

*** به اطلاع می رسانیم به علت پاره ای مشکلات آثار تعدادی از دوستان از قلم افتاده بود. با عذرخواهی از این دوستان و با اضافه کردن این آثار تغییراتی در فایل آثار بوجود آمده است. با توجه به این تغییرات، دوستانی که آثار را دریافت کرده اند، لطفا بار دیگر فایل را دریافت کنند و به تغییرات توجه داشته باشند.

 

در ضمن کسانی که برای دریافت آثار مشکلی دارند می توانند در یک کامنت (همراه با آدرس ایمیل خود ) مطرح کنند تا آثار را دریافت کنند.

 

در هر صورت این شما و این هم تمام آثار ارسالی برای بالی برای پرواز 3 :

 

 

573 k

 

 

104 k

 

 

در صورتی که برای استفاده از فایل های بالا دچار مشکل شدید از این فایل استفاده نمائید:

50 k

 

 


نویسنده : احسان پرسا - 85/2/17 4:22 ع

<      1   2   3   4   5   >>   >